Матеріали педради «МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ ЯК ОДИН ІЗ НАЙВАЖЛИВІШИХ ФАКТОРІВ У ПІДВИЩЕННІ РІВНЯ ЇХ НАВЧЕНОСТІ ТА ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОСПРОМОДНОГО УЧНЯ, ЗДАТНОГО ДО САМООСВІТИ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ. АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ЗА ПІДСУМКАМИ I СЕМЕСТРУ 2015 – 2016 н.р.» | Запорiзький навчально-виховний комплекс №67

Матеріали педради «МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ ЯК ОДИН ІЗ НАЙВАЖЛИВІШИХ ФАКТОРІВ У ПІДВИЩЕННІ РІВНЯ ЇХ НАВЧЕНОСТІ ТА ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОСПРОМОДНОГО УЧНЯ, ЗДАТНОГО ДО САМООСВІТИ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ. АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ЗА ПІДСУМКАМИ I СЕМЕСТРУ 2015 – 2016 н.р.»

МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ ЯК ОДИН ІЗ НАЙВАЖЛИВІШИХ ФАКТОРІВ У ПІДВИЩЕННІ РІВНЯ ЇХ НАВЧЕНОСТІ ТА ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОСПРОМОДНОГО УЧНЯ, ЗДАТНОГО ДО САМООСВІТИ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ.  АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ЗА ПІДСУМКАМИ I СЕМЕСТРУ 2015 – 2016 н.р.

 

Використання сучасних педтехнологій – шлях формування пізнавально –  інтелектуальної мотивації на уроках іноземної мови

 

Формування соціальної компетентності школярів через етап мотивації на основі практичної спрямованості матеріалу,що вивчається

 

Інтерактивне навчання як спосіб мотивації на уроках природознавства і географії