Школа професійного становлення молодих вчителів
Керівник — Дергоусова З.І.
Слухачі:
Сидорина Єлизавета Сергіївна
Юредюк Діана Володимирівна
Ломака-Хоменко Марина Миколаївна
План роботи «Школи професійного становлення молодих вчителів» на 2021-2022 навчальний рік
«Європейський погляд на ключові компетентності» — підготувала Добровольська Т.О., асистент вчителя.
План роботи «Школи професійного становлення молодих вчителів» на 2020-2021 навчальний рік
Тренінг«Пракричні поради вчителю щодо формування мотивації учнів на уроках» Підготувала вихователь ГПД Головань Я. В. на засідання ШМУ 30.11.2020.
«Вимоги до планування і проведення уроку відповідно потребам сучасності» Підготувала Дергоусова З.І. керівник ШМУ вчитель вищої категорії «Старший вчитель» на засідання ШМУ 30.11.2020.
«Мотиваційно-організаційний етап уроку» Підготувала Ломака-Хоменко М.М. вихователь ГПД.
Засідання ШМУ — 17.03.2021 року «Використання активних форм і методів роботи як засобу розвитку фахової майстерності молодих вчителів»
«Як порозумітися з дуже емоційною дитиною» підготувала практичний психолог Кузьменко О.П.
Засідання ШМУ — 24.12.2020 року «Використання інтерактивних методів навчання школярів»
Засідання ШМУ — 30.11.2020 року.
План роботи «Школи професійного становлення молодих вчителів» на 2017-2018 навчальний рік
Засідання ШМУ — січень, 2018 р.
Кузьменко О.П. (практичний психолог) — ТЕСТОВА ПСИХОДІАГНОСТИКА
Чи можна вважати Вас толерантною людиною?
Кузьменко О.П. (практичний психолог) — Тренінг толерантності
«Вчимося толерантному спілкуванню»
Кузьменко О.П. (практичний психолог) — Психологія навчальної діяльності
Деркач Юлія Юріївна (вихователь ГПД) — Форми та методи навчання
Бреславцева Алла Прохорівна (вчитель математики) — «Діяльнісний метод навчання на уроках математики»
Засідання ШМУ — березень, 2017 р.
План роботи « Школи професійного становлення молодих вчителів»
Психологічні аспекти сучасного уроку
Тренінг «Як уникнути конфліктів».
Ділова гра: «Розв’яжи конфліктну ситуацію».
ВИБІР РАЦІОНАЛЬНИХ МЕТОДІВ ВИКЛАДАННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
«Впровадження методів активного навчання з метою підвищення якості знань учнів»
«Інтегрований урок з літературного читання та музичного мистецтва»