• ЗНВК№67
    • Візитка комплекса
    • Історія комплексу
    • Адміністрація комплексу
    • Педагогічні працівники комплексу
    • Документація комплексу
    • Музей комплексу
    • Бібліотека комплексу
  • Учням
    • Інформація для учнів
    • Учнівське самоврядування
    • Учнівські конкурси
    • Наукове товариство учнів
    • Вчимося жити разом
  • Вчителям
    • Наробки вчителів
    • Професійні конкурси
    • ШМО
    • Школа професійного становлення молодих вчителів
  • Батькам
    • Інформація для батьків
  • Розклади
  • Навчально-методичний відділ
    • Методична робота
    • Навчальна робота
    • Виховна робота
    • Позакласна робота
    • Дистанційне навчання
    • Соціально-психологічна служба
  • Перерва
    • Заходи
    • Газета «Діалог»
    • Новини 67 TV
    • Наша гордість
    • Корисні посилання
  • Мої знання

«Засідання №2»

Види творчої самостійної роботи

Розробка алгоритму застосування різних видів самостійної творчої роботи на уроках

Організація самостійної роботи

Самостійна навчальна діяльність та її види

Рубрики

  • Інформація для батьків
  • Інформація для учнів
  • Заходи
  • Новини 67 TV
  • Новини комплексу
  • Новини освіти
  • Полезно
    • Выпускной
    • ГДЗ
    • Документы
    • Игрушки
    • Информация
    • Книги
    • Мови
    • Обучение заграницей
    • Продвижение
    • Развлечения
    • Репетиторы
    • Статьи
    • Технологии
    • Цікаво
    • Школьная обувь

Свежие записи

  • Щорічний конкурс «Я — Українка!»
  • Фінішував ІХ Міжнародний мовно-літературний конкурс ім.Т.Шевченка
  • Оголошення!
  • Чому українці обирають вищу освіту в Польщі?
  • 21 січня 2019 року відбулося засідання педагогічної ради з теми «Аналіз результативності освітнього процесу в ЗНВК № 67 за підсумками І семестру 2018-2019 навчального року в умовах НУШ».
Національна дитяча гаряча лінія

Запорiзький навчально-виховний комплекс №67© 2009 - 2019.

Передрук матеріалів і використання їх у будь-якій формі, у тому числі і в електронних ЗМІ, можливі тільки з письмового дозволу адміністрації сайту.