Історія запорізького навчально-виховного комплексу №67 | Запорiзький навчально-виховний комплекс №67

Історія запорізького навчально-виховного комплексу №67

    Народна освіта взяла зобов’язання з соціалістичного змагання до 15 серпня 1951 року побудувати 4 нових школи у місті Запоріжжя. Одну з них — школу №67(селище Павло-Кічкас) — повинен був побудувати завод «Вогнетривний» .  Згідно з історичною довідкою відділу народної освіти Орджонікідзевського району №74 від 28 серпня 1951 року була заснована неповна середня школа №67.
   Школа розміщувалася у двохповерховому приміщенні. Мала 10 класних кімнат, кабінети хімії, біології, фізики. Існували майстерні для занять на уроках праці в 5-8 класах. Першим директором був Богомаз Сергій Григорович.
   Згідно рішення Запорізького облвиконкому від 15 лютого 1952 року № 86 семирічна школа м.Запоріжжя №67 була реорганізована в середню школу №67. В школі нараховувалося 26 класів, де навчалося 929 учнів. Терміново потрібне було нове приміщення, тому у 1969 році поруч з двохповерховим виростає нове чотирьохповерхове приміщення. Школа мала назву «Середня загальноосвітня трудова політехнічна школа №67», в ній нараховувалося 44 класи, де навчалося 1560 учнів.
    1969 рік став особливим через те, що у травні Орджонікідзевський район реорганізувався, і на Павло-Кічкасі з’явився новий Заводський район.
    Але стара школа не закрила свої двері. В її стінах почала роботу восьмирічна школа №49.
    В червні відбуваються зміни в структурі навчальних закладів Заводського району. На підставі наказу міського відділу народної освіти від 23 червня 1975 року №110 восмирічна школа №49 була закрита.
    Виконуючи Постанову бюро Заводського районного комітету України і виконкому Заводської районої Ради депутатів від 26 грудня 1974 року №417 «Про виникнення та обладнання міжшкільного навчально-виробничого комбінату трудового навчання і професійної орієнтації учнів 9-10 кл.» з 1 вересня 1975 року на базі восьмирічної школи №49 був відкритий міжшкільний навчально-виховний комбінат (НВК) трудового навчання.
     Але час не стоїть на місці, і життя диктує свої умови. У 1992 році у школі №67 були відкриті класи з поглибленим ивченням іноземної мови. З метою створення сприятливих умов для реалізації потреб громадян та суспільства у загальній середній освіті та отримання професії і кваліфікації відповідно до інтересів, здібностей і нахилів особистостей, згідно рішення виконавчого комітету Запорізької міської Ради народних депутатів від 11 серпня 1994 року №349/4 з 01 вересня 1994 року на базі середньої загальноосвітньої школи №67, вечірньої школи №8 та навчально-виробничого комбінату був відкритий навчальний заклад нового типу і був названий — «Середній загальноосвітній навчальний комплекс №67 з виробничим навчанням».
     Після реєстрації  статутів загальноосвітніх навчальних закладів наказом відділу освіти Заводської адміністрації від 31 січня 2000 року №49 була затверджена мережа загальноосвітніх навчальних закладів, зокрема:
— загальноосвітній навчально-виховний комплекс №67 з виробничим навчанням І-ІІІ ступенів.
      У 2005 році комплекс отримав нову назву — Запорізький навчально-виховний комплекс №67. Зараз у ЗНВК №67 працюють 54 педагоги, з них спеціалістів вищоі та першої категорії — 27, мають звання «учитель-методист» — 8, «старший учитель» — 11, нагороджені значком «Відмінник освіти України» — 7.
   Педагогічний колектив ЗНВК №67 працює над створенням інтелектуально та емоційно насиченого освітнього середовища:
І ступінь — 1-4 класи:
розвиваюче навчання, англійська мова, «Сходинки до інформатики.»
ІІ ступінь — 5-9 класи:
друга іноземна мова (французька або німецька) — з 5 класу; курси за вибором системи «АЗІМУТ», «Вступ до інформатики», тренінг-курс «рівний-рівному», допрофільна підготовка.
ІІІ ступінь — 10-11 (12) класи:
профільне навчання.
    Функціонують чотири профілі:
 1. Філологічний (іноземна мова).
 2. Математичний.
 3. Інформаційно-технологічний.
 4. Технологічний (водії категорії «С»).
       Вводяться профільні спецкурси. Реалізується діагностично-прогностична програма профільного навчання. Сьогодні у ЗНВК №67 ведеться робота щодо розширення технологічного профілю шляхом надання учням нової професії — перукар.
        ЗНВК №67 входить до складу навчально-наукового комплексу КПУ та ЗНТУ.
        Науково-методична тема (проблема) навчально-виховного комплексу №67:
«Управління особистісно-зорієнтованим профільним навчанням з метою задоволення освітніх потреб школярів». 
         Впроваджується семестрово-залікова форма організації освітнього процесу.
         Мета діяльності педагогічного колективу ЗНВК №67:
 — формування компетентної особистості, підготовленої до життя в умовах ринкової економіки сучасного мінливого довкілля.
         МИ ПИШАЄМОСЯ ДОСЯГНЕННЯМИ СВОЇХ УЧНІВ ТА ВЧИТЕЛІВ.
           Вже не один рік команда учнів ЗНВК №67 займає ІІ місце серед ЗНЗ Заводського району у ІІ (районному) та ІІІ (обласному) етапі предметних олімпіад. Переможців та призерів олімпіад на обласному рівні підготували вчителі Тарасов В.В. — з технічної праці, Нікітіна А.Ф. — з англійської мови, Москаленко Т.К. — з російської мови. Учні Тарасова В.В. стають учасниками і призерами олімпіад з технічної праці на державному рівні (Хвостенко О., Артюх В.)
          У вільний позаурочний час учні беруть активну участь в різноманітних шкільних конкурсах, займаються в різних гуртках. З листопада 2003 року видається шкільна газета «Взгляд со стороны», яка є активним учасником міського конкурсу газетних видань.
    Першого вересня 2006 року навчальний комплекс №67 відсвяткував 55-річчя свого існування. За цей час школу очолювало 12 директорів:
 — Богомаз Сергій Григорович;
 — Хоменко Володимир Іванович;
 — Хелік Тетяна Олександрівна;
 — Калініченко Михайло Іванович;
 — Вольвач Яків Якович;
 — Кириченко Леонід Філіпович;
 — Рязанцева Зінаїда Анатоліївна;
 — Нікітіна Алла Федорівна;
 — Сметанін Олександр Олександрович;
 — Дмитренко Микола Павлович;
 — Ліненко Володимир Анатолійович.
    З 01.09.2006 року директором ЗНВК №67 працює Малиш Олена Євгенівна. Адміністрація навчального комплексу вважає, що «керувати — значить вести людей до успіху, а успіх — це реалізована мета».