Педагогіка партнерства – формування сучасного стилю готовності вчителя й учня, батьківської громадськості та соціальних інститутів співпрацювати в інноваційному режимі демократичної школи (практичний аспект) | Запорiзький навчально-виховний комплекс №67

Педагогіка партнерства – формування сучасного стилю готовності вчителя й учня, батьківської громадськості та соціальних інститутів співпрацювати в інноваційному режимі демократичної школи (практичний аспект)

12 грудня 2022 року в ЗНВК № 67 згідно річного плану роботи  на 2022/2023 навч. рік  була проведена педагогічна рада з теми «Педагогіка партнерства – формування сучасного стилю готовності вчителя й учня, батьківської громадськості та соціальних інститутів співпрацювати в інноваційному режимі демократичної школи» (практичний аспект).

           Своїм досвідом роботи з впровадження педагогіки партнерства поділилися наші колеги: Мамчур Юлія Володимирівна, яка презентувала свої наробки з теми  «Педагогіка партнерства і науково-дослідницька діяльність учнівської молоді, вчитель інформатики Солдатенко Сергій Іванович презентував свій досвід впровадження технологій дистанційного навчання, молодий фахівець Похиленко Інна Володимирівна надала поради як організувати партнерську взаємодію  в контексті інклюзивної освіти.

           Заступник директора Соболенко Юлія Петрівна ознайомила педагогічний колектив з проміжними результатами самооцінювіання функціонування педагогіки партнерства в нашому закладі.

Заступник директора Германенко Людмила Іванівна ще раз нагадала колегам про форми та види освіти в Україні,   презентувала Положення про організацію   освітнього процесу з впровадженням технологій дистанційного навчання, про екстернат, про сімейну (домашню) форму навчання, про педагогічний патронаж,  про офіційний  сайт ЗНВК № 67.

           Заступник директора Писаренко Вікторія Миколаївна ознайомила педагогічний колектив з   доповненням до  Стратегії розвитку ЗНВК № 67 — розділом «Безпечне освітнє середовище». Мета розроблених  заходів полягає у  забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці в освітньому закладі,  створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації, формування інклюзивного розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору, формування навичок та засад здорового та безпечного способу життя.

4

5 (2) 2

3

1

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

(Spamcheck Enabled)

Національна дитяча гаряча лінія
Це Євроінтеграція