Річний план роботи Галич Л.С.
Науково-методична тема ЗНВК №67:
«Створення умов для безперервного підвищення професійної компетентності педагогічних працівників та формування конкурентно-спроможного учня шляхом модернизації навчально-виховного процесу».
Мета психологічної служби закладу на 2015-2016
навчальний рік:
Психологічне забезпечення процесу розвитку психологічної просвіти ЗНВК №67 на всіх її рівнях; психологічний супровід гармонійного розвитку суб’ єктів освітньої діяльності та навчально-виховного процесу; захист психічного здоров’ я і соціального благополуччя працівників , батьків.
Річні завдання психологічної служби закладу на 2015-2016 рік:
- Взаємодія всіх підструктур навчального закладу (навчальної, виховної, методичної, управлінської) з діяльністю психологічної служби закладу
- Виявлення та розвиток здібностей та обдарувань учнів, і на основі цього профільного навчання та особистісно-орієнтованої професійної орієнтації.
- Профілактика девіантної та суїцидальних тенденцій поведінки серед учнів.
- Психологічна просвіта вчителів з метою створення корекційно – реабілятаційного простору у навчальному закладі.
- організація дітей пільгових категорій до оздоровчих літніх таборів.
- налагодження ефективної міжвідомчої взаємодії із спеціалістами відповідних служб (кримінальною міліцією у справах дітей, службою у справах дітей, центрами соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді);.
- Орієнтація учнів на здоровий спосіб життя.
- Психологічний супровід сімей вимушених переселенців та також учасників АТО .
- Психопрофілактика конфліктів.
- Створення сприятливого навчального середовища для максимальної реалізації можливостей кожного віку учнів.
- Організація інформаційно-роз’яснювальної роботи спрямованої на запобігання потрапляння в ситуації пов’язані з торгівлею людьми.
вересень
Організаційна робота | Діагностична робота | Прогностична
діяльність |
Консультативна робота | Профілактична
робота |
Соціально-перетворювальна робота | Захисна діяльність (зв’язок
з громадськістю) |
. |
|
(батьківські збори).
|
|
1.Засідання №1 Ради профілактики правопорушень.
2 . Акція — Всесвітній день запобігання суїциду.
|
1.Рейди в сім’ї , які опинилися в складних життєвих
3.Кл. година для учнів 9 кл. „Права людини починаються з прав дитини ”.
|
2.Здійснення соціального патронажу сімей, потребуючих посиленої уваги
3.Виховна бесіда з дітьми-інвалідами «Я маю право на…»
|
жовтень
Організаційна робота | Діагностична робота | Прогностична
діяльність |
Консультативна робота | Профілактична
робота |
Соціально-перетворювальна робота | Захисна діяльність (зв’язок
з громадськістю) |
1.Організація роботи з неблагополучними сім’ями та сім’ями, де виховуються діти з девіантною поведінкою з метою підвищення їх виховного потенціалу.
3.Участь у засіданні педагогічної ради «Родинне виховання як передумова розвитку і становлення конкурентоспроможної особистості випускника» |
1.Корекція банку даних про дітей, які схильні до правопорушень.
2.Проведення діагностики учнів, які стоять на ВШО, дітей-переселенців із зони АТО, дітей, батьки яких перебувають (повернулися, загинули) у зоні АТО (тест шкільної тривожності, тест «Характеристики емоційності» С.П.Ільїна, методика «Агресивність»)
|
1.Залучення учнів, схильних до правопорушень, до участі в роботі органів учнівського самоврядування комплексу.
|
|
1.Виховна година на тему «Ми толерантні» серед учнів 7-9 класів.
3.Показ фільму за здоровий спосіб життя для учнів 9 кл. «Якщо хочеш бути здоровим».
|
|
Співпраця з ССД (подання на учнів, які пропустили 10 навчальних днів без поважних причин)
Співпраця з міським наркодиспансе ром (відео лекторій щодо профілактики шкідливих звичок)
|
листопад
Організаційна робота | Діагностична робота | Прогностична
діяльність |
Консультативна робота | Профілактична
робота |
Соціально-перетворювальна робота | Захисна діяльність (зв’язок
з громадськістю) |
1.Оформлення документації соціального педагога.
2.Підготовка інформації до ТВО щодо виконання програми щодо запобігання торгівлі людьми на період до 2015 року.
3.Участь ТК «Віктимологічний аспект подолання насильства та жорстокості в дитячому середовищі. Нормативно-правове забезпечення.» (Ніколенко І.О.)
4.Оформлення тематичного куточку до Всесвітнього Дня інваліда «Ми різні – ми рівні».
|
|
1.Прогноз ставлення учнів до проблем насильства та суїциду в шкільному житті та напрямків профілактичної роботи за темою»
|
|
1.Засідання №2 Ради профілактики правопорушень.
2.Круглий стіл з учнями схильними до правопорушень на тему: «Поговоримо про наші обов’язки».
3.Виготовлення з членами центру «Дисципліни і порядку» створеного при учнівській раді пам’ятки «Що необхідно знати, щоб не потрапити у рабство за кордон».
4.Показ фільму «Запобігання торгівлі людьми» (10-11 класи).
|
1.Рейди в сім’ї , в яких учні ухиляються від навчання.
|
Співпраця з ССД (Участь працівників ССД у засіданні Ради профілактики правопорушень)
|
грудень
Організаційна робота | Діагностична робота | Прогностична
діяльність |
Консультативна робота | Профілактична
робота |
Соціально-перетворювальна робота | Захисна діяльність (зв’язок
з громадськістю) |
2.Звіт діяльності соціального педагога за І півріччя.
3.Участь у психологічному практикумі на тему: «Супровід сімей, які опинилися в СЖО та сімей з особливими потребами.»
|
1.Проведення вторинного анкетування серед учнів 9 класів «Що ми знаємо про СНІД».
2.Вивчення соціальної адаптації учнів 10-х класів з метою профілактики їх дезадаптації.
|
1.Участь у консиліумі «Адаптація учнів 10 класів»
|
1.Індивідуальні бесіди з учнями, які схильні до правопорушень на тему: «Вплив алкоголю, нікотину, наркотиків на організм людини».
|
2..Проведення корекційно-розвивального заняття з учнями 9 класів «СНІДу НІ!».
5.Круглий стіл з учнями-переселенцями із зони АТО на тему «Альтернатива насилля».
|
1.Рейди в сім’ї , в яких учні ухиляються від навчання.
|
Співпраця з ССД(подання на учнів, які пропустили 10 навчальних днів без поважних причин).
|
січень
Організаційна робота | Діагностична робота | Прогностична
діяльність |
Консультативна робота | Профілактична
робота |
Соціально-перетворювальна робота | Захисна діяльність (зв’язок
з громадськістю) |
«Мотивація навчальної діяльності школярів як один із найважливіших факторів у підвищенні рівня їх навченості та формування конкурентоспроможного учня здатного до самоосвіти впродовж життя в умовах модернізації навчально-виховного процесу. Аналіз результативності освітнього процесу в ЗНВК №67 за підсумками І семестру 2015-2016 н.р..»
3.Корекція соціального паспорту комплексу.
|
1.Корекція та поповнення банку даних багатодітних сімей, неблагополучних сімей. | 1.Складання списків учнів, які закінчили І семестр з початковим рівнем знань.
2.Прогноз стану поведінки учнів на контролі СП.
3.Прогноз розвитку особистості учнів та шляхів виправлення проблемних ситуацій розвитку. |
|
1.Круглий стіл з учнями, які закінчили І семестр з початковим рівнем знань на тему: «Як досягти успіху. Я — лідер» |
1.Рейди в неблагополучні сім’ї з метою обстеження житлово-побутових умов неповнолітніх.
|
1.Співпраця з ССД, КМСД (оновлення списків учнів, що знаходяться обліку)
|
лютий
Організаційна робота | Діагностична робота | Прогностична
діяльність |
Консультативна робота | Профілактична
робота |
Соціально-перетворювальна робота | Захисна діяльність (зв’язок
з громадськістю) |
1.Робота з документацією соціального педагога.
Виявлення та інд. діагностування дітей, які знаходяться на ВШО та обліку в КМСД.
|
|
1.Участь у проведенні психолого- педагогічного семінару на тему:
«Психологічні причини та витоки конфліктів.»
|
1.Індивідуальні бесіди з учнями з неблагополучних сімей «Модель сім’ї».
|
1.Проведення круглого столу з батьками з неблагополучних сімей на тему «Поговоримо про наші права та обов’язки»
2.Виховна година у 9 класах на тему : «Попередження насильства».
3.Профілактичні бесіди з проблемними учнями «Правила поведінки в конфлікті».
4.Засідання №3 Ради профілактики правопорушень.
|
1.Рейди в сім’ї , в яких учні ухиляються від навчання.
|
1.Співпраця з ССД(подання на учнів, які пропустили 10 навчальних днів без поважних причин).
|
березень
Організаційна робота | Діагностична робота | Прогностична
діяльність |
Консультативна робота | Профілактична
робота |
Соціально-перетворювальна робота | Захисна діяльність (зв’язок
з громадськістю) |
1.Корекція соціального паспорту комплексу.
2.Участь у ТК «Дії працівників психологічної служби у виникненні підозри щодо жорстокого поводження з дитиною.»
|
1.Корекція та поповнення банку даних учнів, які знаходяться під опікою.
2.Діагностування учнів 9-класів з метою виявлення нахилу до різних сфер діяльності (методика Л.Йовайши, методика «Карта інтересів») |
1.Батьківський лекторій на тему:
«Мистецтво родинного спілкування»
|
1.Індивідуальні бесіди з опікунами щодо їх прав та обов’язків.
2.Консультації батькам та учням 9 класів щодо виявлення нахилу до різних сфер діяльності (за результатами діагностування)
|
3.Показ фільму учням 9-12 класів «Правда про наркотики».
|
1.Рейди в сім’ї , де виховуються діти під опікою, з метою обстеження житлово-побутових умов неповнолітніх.
|
1.Співпраця з ССД(подання на учнів, які пропустили 10 навчальних днів без поважних причин).
|
квітень
Організаційна робота | Діагностична робота | Прогностична
діяльність |
Консультативна робота | Профілактична
робота |
Соціально-перетворювальна робота | Захисна діяльність (зв’язок
з громадськістю) |
1.Робота з документацією соціального педагога.
2.Участь у засіданні педагогічної ради: «Майстер своєї справи. Аналіз результатів апробації існуючого педагогічного досвіду та результатів наробок педагогів у практику роботи.».
3.Підготовка до психолого-педагогічних консультацій.
|
|
Формування списків дітей, які можуть оздоровлюватися в літніх таборах. | 1.Групова бесіда з аналізом певних ситуацій з учнями, батьки яких працюють за кордоном, з метою вироблення правильних навичок поведінки та спілкування.
2.Консультації для класних керівників «Діти яких категорій можуть оздоровлюватися у літній період 2016 року»
3.Консультації для батьків «Оздоровлення дітей у літній період 2016 року» |
1.Поповнення та корекція Інформаційного куточку для учнів матеріалами щодо правового забезпечення захисту малолітніх та неповнолітніх дітей та підлітків від жорстокого поводження або загрози його скоєння.
2.Класні години для учнів 9, 11 кл. «Як правильно готуватись і поводитись на іспитах».
|
1.Рейди в сім’ї , в яких учні ухиляються від навчання.
|
1.Співпраця з ССД, КМСД(подання на учнів, які пропустили 10 навчальних днів без поважних причин)
|
травень
Організаційна робота | Діагностична робота | Прогностична
діяльність |
Консультативна робота | Профілактична
робота |
Соціально-перетворювальна робота | Захисна діяльність (зв’язок
з громадськістю) |
1.Організація оздоровлення у літній період дітей із соціально незахищених категорій.
2.Аналіз роботи соціального педагога.
3.Участь у засіданні педагогічної ради: „Про організацію навчальної практики 5,6,7,8 класи) та навчально-виробничої (10 класи ) практики; про план літньої та оздоровчої роботи; про виконання робочого навчального плану у 2015-2016 н.р. та про формування робочого навчального плану на 2016-2017 н.р.»
|
|
1.Формування списків дітей, які можуть оздоровлюватися в літніх таборах. | 1.Консультації для батьків «Оздоровлення дітей у літній період 2016 року»
|
1.Засідання №4 Ради профілактики правопорушень.
|
|
1.Співпраця з ССД, КМСД(Участь працівників ССД та КМСД у засіданні Ради профілактики правопорушень.
|